Това, което ще видите е реклама. Реклама на една марка бира, реклама заснета в Брюксел. От снощи лично за мене тя има много по-различно звучене, защото прави един твърде, твърде интересен аналог със случващото се в Катуница. Защото заговорим ли за приемането на другите, е добре да видим и как другаде едни други възприемат още по-други хора. Възприемат ги както навсякъде – с подозрителност и стъписване, понякога дори и със страх. Вижте обаче реакциите на хората, обърнете внимание на това, кои са първите, взели „правилното“ решение. Вярно е, това е реклама и е напълно възможно всичко да е режисирано. Според мен обаче, по-скоро говорим за своего рода социален експеримент. Такъв, какъвто изобщо не можем да наблюдаваме в пловдивско. Но да не се увличаме в приказки, нека погледаме. Коментарите са повече от желателни.
Страхът от непознатото и различното е изначален! Не мога да подкрепя аналогията ти - в Катуница хората много добре се познават, и дълго са търпели! Няма нападнати къщи на други хора от етноса на Рашков, освен неговите. Това е показателно. Днешните изцепки из Пловдив и други места вече са опит да се яхне вълната!
2. за да видите наистина колко са напред хората, както казваше дядо ми
3. sulla - да аплодираме всички на крака, мъжът който ...
4. и ще разберете защо без него това вече е по-бедно блог пространство
5. наздраве за високата масова култура
6. поезията на един георги
7. може да са от Венера, но някои пишат
8. светлина просто
9. варненец един
10. jazz, jazz for life
11. Наистина се смея. Ама наистина
12. когато ожаднеете на изток от село Джулюница
13. някои новини са по-новини
14. Гоце Нет
15. Петър Стойчев, българин
16. Тити Анапест е литературен нЯкой
17. След Камелия....